Մայրենի

  1. Ծ, ձ, ղ, ճ, ջ, փ, ը հնչյուններով սկսվող բառեր գրիր:
  2. ծղոտ, ձու, ղեկ, ժանապարհ,  ջուր, փոստարկղ, ընդունարան,
  3. թուր, հուն, բուն բառերի մեջ ավելացրու յ հնչյուն, ինչ բառեր ստացար: Այդ բառերը գործածիր նախադասությունների մեջ:
  4. թուր-թույր, հուն-հունձ,բուն-բույն,
  5. Գրիր բաց թողնված ձայնավորները
այժմեական, անէական, անպատեհ, անվրեպ, դողէրոցք, ելևէջ, երբևէ, երբևիցե, էլեկտրաէներգիա, լայնէկրան, մանրէ, վայրէջք, տիեզերք, ամանորյա, ամենորյա, անօգնական, անօթևան, անուոշ, արծաթազօծ, մեղմ….րոր, մեղմորեն, նախորոք, ակընդետ, ակընթարթ, անակընկալ, անընդհատ, հյուրընկալ, ճեպընթաց, մերթընդմերթ, նոր….նտիր, որոտ….նդոստ, սրընթաց, ունկընդիր։
12.Գրիր բաց թողնված բաղաձայնները:
Գաբրիել, դարբին, երբ, իբրև, խաբել, Հակոբ, համբերել, համբույր, փրւփուր, սուրբ, ուրբաթ, Քերոբ, աղբանոց, ցայտաղբյուր, եղբայր, ավագ, կողպեք, եր…., զուգել, թագավոր, թարգմանել, կարագ, հոգնակի, մարգարիտ, արդար, արդեն, արդյոք, արդյունք, որդ (ճիճու), որթ. (խաղողի վազ), օրիորդ, գնորդ, ժողովուր, ընդամենը, ընդհակառակը, փարթամ, ընդհանուր, ընդունակ, ընդունել, ասացվածք, ընդարձակ, գլուխկոնծի, համարձակ, բարձ, թխվածք, բարձր, խցկել, հարձակվել, փորձ, ամբողջ, աղջիկ, եղբայր:
13. Նորից կարդա Մեսրոպ Մաշտոցի մասին և լրացրո՛ւ տեքստի բաց թողածբառերը:
Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է 362 թվին Տարոն գավառի  հացեկաց  գյուղում: Մոտ 389 թվին հաստատվել է Վաղարշապատում, պաշտոնավարել արքունիքում՝ որպես զինվորական : Նա հայ ժողովրդին ձուլման վտանգից փրկելու նպատակով ձեռնամուխ է լինում գրերի ստեղծման գործին: Հայոց կաթողիկոսի՝ Սահակ Պարթև  երաշխավորությամբ  ևՎռամ  Շապուհ արքայի հրամանով մի խումբ աշակերտների հետ շրջել է Ամիդ, Սամոսատ,Եդեսիա քաղաքներում: 405-406 թվին ստեղծել է հայոց տառերը և վերադարձել  հայրենիք: Առաջին գիրքը, որ թարգմանվել է հայերեն …  է, իսկ հայերեն առաջին նախադասությունը՝… :
14.Գրի՛ր շարադրություն «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները» թեմայով:

                                                                «Ձայնավորներն ու բաղաձայնները»
Հայոց լեզվի երկրի մի անկյունում ,համերաշխ մի մեծ ընտանիքում , ապրում  եին բաղաձայները :Ամեն առավոտ այս քաջ տղաները գնում եին աշխատանքի :Աշխատանքի վայրու մեկը մյուսի կողգին կանգնելով բառեր եին կազմում ,հետո  շարժվելով դառնում եր նաղադասություններ ,իսկ հետո այս նաղադասությունները իրար միացնում եին դարնում եին մտքեր ,որոնք հետագայում շատ հետաքրքիր պատմությունների եին վերածվում : Բայց մի բան այն չեր : Ամեն անգամ  երեկոյան ճաշի սեղանի շուրջը քննարկում եին և հասկանում ,որ բան է պակասում ,մի յուրահատուկ նրբություն, սակայն այդ պես չեին հասկանում: Մի օր իրենց տուն են հրավիրում հարևաններին ` ձայնավորներին : Երեկույթի ժամանակ ձայնավորները կանգնում եին բաղաձայների կողգին  և անուշ զրույցի բրնվում :Եվ այ քեզ հրաշք :Նրանք դարնում եին ավելի երգեցիկ ավէլի հնչեզ կարծես թևեր են առնում և սլանում կորցնում են իրենց գորշությունը միայն այդ ժամանակ բաղաձայները հասկանում եին թե ինչ է իրենց պակասում բոորը ուրախացաց տպավորցած բացականչում են բարի գալուս մեր նոր ու մեծ ընտանիք սիրելի ա,օ,ու,է,ի, ձայնավորներ:



15. Կրկնիր Եղիշե Չարենցի «Ես իմ անուշ Հայաստանի» բանաստեղծությունը:
16. Ընտրիր Համո Սահյանի բանաստաեղծություններից մեկը, սովորիր: Ընտրիր այնպիսի բանաստեղծություն, որը չեք անցել:
  1. 17. Կրկնողություն. ստուգիր ինքդ քեզ. թեստ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/