Աշնանային արձակուրդներ

Աշնանային արձակուրդներս անց եմ կացրել տանը։ Մայրիկս անընդհատ պնդում էր որ գիրքկարդայի, բայց ինձ ավելի շատ գայթակղում էին հմակարգչային խաղերը։ Մի օր մայրիկս ինձ պատմեց գրքի կախարդական ուժի մասին։
Բավականին դժգոհությամբ վերձրեցի գիրքը։ Սկզբում ձևացնում էր թե կարդում եմ, հետո փորձեցի կարդալ։ Այ քեզ հրաշք, չհասկացա թե ժամանակը ինչպես անցավ։ Մտովի պատկերացնում էի գրքի հերոսներին, հետո միջավայրը։ Մի պահ կտրվեցի իրականությունից և ինձ թվաց, թե տեսնում եմ այդ հերոսներին, լսում նրանց ձայները։ Այդ գիրքը <<Մանչուկի և Կառլսոնի>> արկածներն էին։ Այնքան էր դուր եկել այդ գիրքը, որ որոշեցի մուլտֆիլմը դիտել, բայց հերոսները իմ պատկերացրածից տարբեր էին։ Որոշեցի չշարունակեմ մուլտֆիլը դիտել։ Թող նրանք մնան իմ պատկերացման մեջ այնպսիսին ինչպիսին, որ ես նրանց երևեկայել եմ։ Ամեն անգամ գրքի կողքից անցնելիս կարծես լսում եմ նրանց ձայները, որոնք կանչում են ինձ։ Հիմա նոր եմ հասկանում գրքի կախարդական ուժը, որի մասին այդքան խոսում էր մայրս։ 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"