Արջր գլուխը բարձրաձրացրեց
Սարի կատարին ինչ-որ բամ է փայլում
Այս մարդը խելք չունի
Գրքի առաջին մասը կարդացի
Իսկ ով եր ձեր ղելավար որոտաց զորավարը դիմելով գլխիկոր զիմվերնին
Ինչ որ մեկը թերթ է մոռացել պահարանի վրա
Գերանի ծայրից բռմիր



Մարդը գլուխը կոտրեց
Գնա կանգնիր մարդու գլխին
տան գլխին
ծառի գլխին


իմ քյանքի ամենա թանկ բանը


ինձ համար ամենաթանկ բանը ընտանիքն է։ Իմ ընտանիքում  յուրանքաչյուրս փորձում ենք օգնել միմյանց, կիսվել մեր դժվարություններով, ուրախություններով և փորձում ենք լուծել բոլոր խնդիրները միասին։ Ընտանիքս այն վայրն է, որտեղ ես գտնում եմ ջերմ սրտեր, նուրբ զգացմունքներ, հավատարմություն, ընկերություն, համերաշխություն։ Ես չեմ պատկերացնում ինձ ընտանիքիցս հեռու, անաց իմ ծնողների, քրոջս և եղբոր։ Առանց իմ ընտանիքի ես ինձ միայնակ և լքված կզգամ այս մեծ աշխարհում, ուստի ընտանիքս այն վայրն է, այն միջավայրն է, որտեղ ես ինձ հանգիստ եմ զգում՝ապահով, ուժեղ։ Էլ ինչ թանկ բան կաող է լինել ընտանիքիցս բացի։


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"