1.Լրացրու՝ գրելով ույ, յու կամ ու:
Համբոըյրել, աշխոըյժ, զգույշ, զգքըյշություն, թույլատրել, թույլտվություն, թյյուլամորթ, գույնավոր, թույնավոր, ընկույզենի, զրո, հ-րանոց, աղբ-ր:
2.Մեկական նախադասության մեջ գործածիր հետևյալ բառերը՝
ա) սյուն-սույն
Սյունը զարդարված էր նախշավանդակներով
Սույն թեման պետք է քաննարկվի
Սյունը զարդարված էր նախշավանդակներով
Սույն թեման պետք է քաննարկվի
բ ) բույր-բյուր
Այս ծաղիկը անուշ բույր ունի
Երկինքը պատված է բույր աստղերով
Այս ծաղիկը անուշ բույր ունի
Երկինքը պատված է բույր աստղերով
գ) հույս-հյուս
Հույսս ձեր վրա եմ դրել
Նա մի աղջիկ էր գեղեցիկ հյուսերով
Հույսս ձեր վրա եմ դրել
Նա մի աղջիկ էր գեղեցիկ հյուսերով
3. Շարքերը լրացրու համապատասխան երկհնչյուն ունեցող բառերով՝
ույ- ատամնաբույժ, ակնաբույժ ատամնաբույժ անասնաբույծ.
յու- հյութալի, բյւրեղ բյուրալի դյուրագրգիռ դյուրամարս .
4.Լրացրու յու կամ ու:
Հուշում՝ յու երկհնչյունը գրվում է գոյականներում, ու ձայնավորը՝ ածականներում:
Մեր առջև անսպասելիորեն բացվեց շլացուցիչ շառաչյունով գահավիժող ջրվեժը:
Անթարթ հայացքով նայում էի շառաչյուն ջրվեժին:
Նա հնչյուն ձայնով արտասանում էր հայերենի բաղաձայն հնչյունները:
Լեռներից իջնող շառաչուն գետը հոսում էր դաշտի մեջտեղով՝ իր խոխոջյունը լսելի դարձնելով հեռուներում:
Թշնամու հարձակման ժամանակ շարժում էին զանգի պողպատե լեզվակը, և նրա ղողանջյունը սփռվում էր շրջակա գյուղերում:
Անթարթ հայացքով նայում էի շառաչյուն ջրվեժին:
Նա հնչյուն ձայնով արտասանում էր հայերենի բաղաձայն հնչյունները:
Լեռներից իջնող շառաչուն գետը հոսում էր դաշտի մեջտեղով՝ իր խոխոջյունը լսելի դարձնելով հեռուներում:
Թշնամու հարձակման ժամանակ շարժում էին զանգի պողպատե լեզվակը, և նրա ղողանջյունը սփռվում էր շրջակա գյուղերում:
5.Յուրաքանչյուր կենդանու անվան դիմաց գրիր երկհնչյուն ունեցող մեկ բառ (կամ ձագի, կամ արձակած ձայնի անունը, կամ էլ այդ կենդանու խմբի անունը):
Օրինակ՝ արագիլ-կափկափյուն (արձակած ձայնը)
առյուծ-մռնչյուն , ձի-դոփյուն, թռչուն-կռնչյուն, ոչխար-մայուն , կով- բառաչյուն:
Комментарии
Отправить комментарий