1. Պատասխանիր հարցերին, ուշադրություն դարձրու յ ձայնակապի գրությանը:
Արայի, արքայի, քահանայի, վերակացու, խաբեբայի, Լուսինեյի, Մարոյի, ծաղրածույի, Սարոյի:
ո՞վ- մարգարե
ո՞ւմ-մարգարեի
2.Պատասխանիր հարցերին, ուշադրություն դարձրու յ ձայնակապի գրությանը:
Ձի, ժողովածու, երեկո, վերարկու, կաթսա, ափսե, մեքենա, պահածո, եղջերու:
ի՞նչ- բազե
ինչի՞- բազեի
3. Գրիր յ ձայնակապը այն բառերում կամ բառաձևերում, որտեղ անհրաժեշտ է:
Լի-ություն, հեքի-աթ, հա-երեն, գո-ություն, վերարկու-ով, պո-եմ, նկարե-ի, քահանա-ի, մրցե-ի, ժողովածու-ից, գնա-ի, մոտենա-ի, րոպե-ից, տղա-ի, արքա-ի, միլի-ոն, ցերեկա-ին, Ամերիկա-ի, Նարինե-ի, Կարո-ի:
4. Շարունակիր՝ ամբողջական միտք դարձնելով: Ուշադրություն դարձրու յ ձայնակապի գրությանը:
Եթե բերեիր…………………………………………………………………
Երանի գնայի———————————————————-
Թե կարդայիր————————————————
Գուցե գայիք—————————————————
5. Սովորիր հետևյալ բառերի ուղղագրությունը՝ քրիստոնյա, փորձ, փորձանք, քվեարկել, քանիերորդ, քիմիա, ուղեվճար, տևողություն, փախչել, սերկևիլ:





Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"