Բացատրի՛ր ասացվածքը և ներկայացրու որևէ իրավիճակ, որտեղ տեղին կլինիօգտագործել այն:
Երբ կշտացավ, սոված լինելը մոռացավ:
Բացատրություն
Փակագծերում տրված բառերից մեկն ընտրի՛ր ու պահանջվող ձևով գրի՛ր հարցում արտահայտող բառի փոխարեն:
Զարդասեղանին ինչե՞ր էին դրված: (Սանր, սանրել)
Թե մազերը ի՞նչ աներ ու լվացվեր, կտեսնեիք, որ սիրուն երեխա է: (Սանր, սանրել)
Նվերը մի գեղեցիկ ի՞նչ էր: (Սանր, սանրել)
Նա մի շատ բարի ո՞վ էր: (Կախարդել, կախարդ)
Եթե իրոք ի՞նչ աներ, մուկ կդառնայիր: (Կախարդել, կախարդ)
Եկողն ամենաչար ո՞վ էր: (Կախարդել, կախարդ)
Հավաքվեցին չար ու բարի ովքե՞ր: (Կախարդել, կախարդ)
Պատին մի աղջկա ի՞նչ էր կախված: (Նկարել, նկար)
Սիրով որ ի՞նչ աներ, նկարը սիրուն կստացվեր: (Նկարել, նկար)
3., Փակագծում տրված գոյականները համապատասխանեցրու նախադասությանը: Գտի՛ր ո՞րբառն է թելադրում գոյականների ձևը:
Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց (օգնություն):
Մարզիկը հանդիսատեսների (համակրանք) բացի գավաթն էլ շահեց:
Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային (տակառ) մեջ:
Բոլոր ծովերը կապվում են (օվկիանոսներ) հետ:
Ըստ (օրինակ)՝ տասը նախադասություն գրեցի:
Պարզվում է, որ ձկներին դեպի (ցանց) են հրապուրում զանազան ձայներով:
թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի
մուտիտ-խափել կռուտիտ-մի բանի տակից դուրս գալ յադ-հումուր դոստ-մտերիմ ընկեր ոբշի-ընդանուր նատուռի-իրոք կուռաժիտ-սեթևեթել բեսամփթ-ահաոր չուժոյ-ուրիշ մանթո-նեղված լոքշ-ձանձրալի ջոգել-հասկանալ քյասթմ-բարիշել, չուժոյ պախմել-ուրիշի փոխարեն ատնաշենի-հարաբերությոն մայլա,քուչա-բակ կուրսի-տեղյակ ռաստվել-հանդիպել բքել-ծխել
Комментарии
Отправить комментарий