Բացատրի՛ր ասացվածքը և ներկայացրու որևէ իրավիճակ, որտեղ տեղին կլինիօգտագործել այն: Երբ կշտացավ, սոված լինելը մոռացավ: Բացատրություն Փակագծերում տրված բառերից մեկն ընտրի՛ր ու պահանջվող ձևով գրի՛ր հարցում արտահայտող բառի փոխարեն: Զարդասեղանին ինչե՞ր էին դրված: (Սանր, սանրել) Թե մազերը ի՞նչ աներ ու լվացվեր, կտեսնեիք, որ սիրուն երեխա է: (Սանր, սանրել) Նվերը մի գեղեցիկ ի՞նչ էր: (Սանր, սանրել) Նա մի շատ բարի ո՞վ էր: (Կախարդել, կախարդ) Եթե իրոք ի՞նչ աներ, մուկ կդառնայիր: (Կախարդել, կախարդ) Եկողն ամենաչար ո՞վ էր: (Կախարդել, կախարդ) Հավաքվեցին չար ու բարի ովքե՞ր: (Կախարդել, կախարդ) Պատին մի աղջկա ի՞նչ էր կախված: (Նկարել, նկար) Սիրով որ ի՞նչ աներ, նկարը սիրուն կստացվեր: (Նկարել, նկար) 3., Փակագծում տրված գոյականները համապատասխանեցրու նախադասությանը: Գտի՛ր ո՞րբառն է թելադրում գոյականների ձևը: Ոչ մի քայլ չի կարողանում անել առանց (օգնություն): Մարզիկը հանդիսատեսների (համակրանք) բացի գավաթն էլ շահեց: Ռադիոընդունիչ և թթվածնի բալոններ կային (տակառ) մեջ: Բոլոր ծովերը կապվում են (օվկիանոսներ) հետ: Ըստ (օրինակ)՝ տասը նախադասություն գրեցի: Պարզվում է, որ ձկներին դեպի (ցանց) են հրապուրում զանազան ձայներով:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"