Ժպիտ, փայտ, քար բառերով կազմի՛ր բարդ բառեր: Ժպիտ-ժպտերես, ժպտադեմ, փայտ-ձեռնափայտ, քար-քարայր: Տրվածբառերը տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: Անվանի՛ր բառերի այդ խումբը: Ծուղրուղո՜ւ, վա՜յ, փի՛շտ, շրը՜խկ, պահո՜, հա՛ֆ-հա՛ֆ, դը՜ռռ, վա՜շ-վի՜շ: Փի՛շտ, անպիտա՛ն, ի՞նչ ես բազմել սեղանին: — Հա՛ֆ-հա՛ֆ,- լսվեց հանկարծ. ուրեմն նրանք մոտենում են տանը: Վա՜յ, հիմա ի՞նչ եմ անելու, ո՞ւր եմ գնալու: Ձորում գետն էր հառաչում՝ վա՜շ-վի՜շ: Շրը՜խկ, ու վերջ. էլ ոչ մեկը չի մտնի այս սենյակը: Պահո՜, սա արդեն նորություն է: Ծուղրուղո՜ւ, ոսկի եմ գտել: Անվերջ ու միալար դռռում է, ու հենց ականջս է ընկնում՝ դը՜ռռ, ուզում եմ փախչել այստեղից: 3.Տրված բառերի բաղադրիչները գծիկով բաժանի՛ր: Բոլոր բառերի առաջին բադադրիչներնի՞նչ նմանություն ունեն: Օրինակ՝ գառնարած = գառն — արած, բեռնակիր = բեռն — ա — կիր, մատնել = մատն — ել: Գառնուկ=գառ-նուկ բեռնել=բեռ-նել դռնակ=դռ-նակ թոռնիկ=թոռ-նիկ լեռնային=լեռ-նային ծոռնիկ=ծոռ-նիկ հարսնուկ=հարս-նուկ մատնոց=մատ-նոց ողնաշար=ողն-ա-շար ձկնկիթ=ձկն-կիթ ոտնաման=ոտն-մատ մկնդեղ=մկն-դեղ Այս բոլոր բառերի բաղադրիչները պարունակում են գոյականներ: 4.Տրված գոյականները հոգնակի՛ դարձրու: Ո՞ր մասնիկով են նրանք հոգնակի դառնում: Բեռ-բեռներ, գառ-գառներ, դուռ-դռներ, եզ-եզներ, թոռ-թոռներ, լեռ-լեռներ, ծոռ-ծոռներ, հարս-հասներ, ձուկ-ձկներ, մատ-մատներ, մուկ-մկներ, նուռ-նռներ: 5.Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր տրված բառերով: Բնակչություն, զորք, երամ: Մի երկրի բոլոր զինվորները-զորք, միասին թռչող թռչուններր-երամ, մի երկրի բոլոր քաղաքների ուգյուղերի բնակիչները-բնակչություն:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"