Ժպիտ, փայտ, քար բառերով կազմի՛ր բարդ բառեր:
Ժպիտ-ժպտերես, ժպտադեմ, փայտ-ձեռնափայտ, քար-քարայր:
Տրվածբառերը տեղադրի՛ր նախադասությունների մեջ: Անվանի՛ր բառերի այդ խումբը:
Ծուղրուղո՜ւ, վա՜յ, փի՛շտ, շրը՜խկ, պահո՜, հա՛ֆ-հա՛ֆ, դը՜ռռ, վա՜շ-վի՜շ:
Փի՛շտ, անպիտա՛ն, ի՞նչ ես բազմել սեղանին:
— Հա՛ֆ-հա՛ֆ,- լսվեց հանկարծ. ուրեմն նրանք մոտենում են տանը:
Վա՜յ, հիմա ի՞նչ եմ անելու, ո՞ւր եմ գնալու:
Ձորում գետն էր հառաչում՝ վա՜շ-վի՜շ:
Շրը՜խկ, ու վերջ. էլ ոչ մեկը չի մտնի այս սենյակը:
Պահո՜, սա արդեն նորություն է:
Ծուղրուղո՜ւ, ոսկի եմ գտել:
Անվերջ ու միալար դռռում է, ու հենց ականջս է ընկնում՝ դը՜ռռ, ուզում եմ փախչել այստեղից:
3.Տրված բառերի բաղադրիչները գծիկով բաժանի՛ր: Բոլոր բառերի առաջին բադադրիչներնի՞նչ նմանություն ունեն:
Օրինակ՝
գառնարած = գառն — արած,
բեռնակիր = բեռն — ա — կիր,
մատնել = մատն — ել:
Գառնուկ=գառ-նուկ
բեռնել=բեռ-նել
դռնակ=դռ-նակ
թոռնիկ=թոռ-նիկ
լեռնային=լեռ-նային
ծոռնիկ=ծոռ-նիկ
հարսնուկ=հարս-նուկ
մատնոց=մատ-նոց
ողնաշար=ողն-ա-շար
ձկնկիթ=ձկն-կիթ
ոտնաման=ոտն-մատ
մկնդեղ=մկն-դեղ
Այս բոլոր բառերի բաղադրիչները պարունակում են գոյականներ:
4.Տրված գոյականները հոգնակի՛ դարձրու: Ո՞ր մասնիկով են նրանք հոգնակի դառնում:
Բեռ-բեռներ, գառ-գառներ, դուռ-դռներ, եզ-եզներ, թոռ-թոռներ, լեռ-լեռներ, ծոռ-ծոռներ, հարս-հասներ, ձուկ-ձկներ, մատ-մատներ, մուկ-մկներ, նուռ-նռներ:
5.Բառակապակցությունների իմաստներն արտահայտի՛ր տրված բառերով:
Բնակչություն, զորք, երամ:
Մի երկրի բոլոր զինվորները-զորք, միասին թռչող թռչուններր-երամ, մի երկրի բոլոր քաղաքների ուգյուղերի բնակիչները-բնակչություն:
թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի
մուտիտ-խափել կռուտիտ-մի բանի տակից դուրս գալ յադ-հումուր դոստ-մտերիմ ընկեր ոբշի-ընդանուր նատուռի-իրոք կուռաժիտ-սեթևեթել բեսամփթ-ահաոր չուժոյ-ուրիշ մանթո-նեղված լոքշ-ձանձրալի ջոգել-հասկանալ քյասթմ-բարիշել, չուժոյ պախմել-ուրիշի փոխարեն ատնաշենի-հարաբերությոն մայլա,քուչա-բակ կուրսի-տեղյակ ռաստվել-հանդիպել բքել-ծխել
Комментарии
Отправить комментарий