Կարդա՛ ,,Մանուշակը Հյուսիսային բևեռում,, հեքիաթը և պատասխանիր հարցերին:
Տրված նախատդաությանների ստորոգյալները համաձայնեցրու ենթակաների հետ:
Օրինակ՝
Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կա: — Ինձ մոտ նոր դասագրքեր կան:
Գարնանը օրերը երկարում է: — Գարնանը օրերը երկարում են:
Նրա մազերը սև է: — Նրա մազերը սև են:
Քո երգերն ամրողջ քաղաքում երգվում է: — Քո երգերն ամրողջ քաղաքում երգվում են:
Կատվի աչքերը ճրգի պես վառվում էր: — Կատվի աչքերը ճրգի պես վառվում էին:
Ուրախ էր անցնում նրա օրերը: — Ուրախ էին անցնում նրա օրերը:
Ցրտերն ընկավ: — Ցրտերն ընկնում են:
Ջրերը կտրվեց: — Ջրերը կտրվեցին:
Դրածիդ մեջ սխալներ կա: — Դրածիդ մեջ սխալներ կան:
Քաղաքում ինչ-որ լուրեր է պտտվում: — Քաղաքում ինչ-որ լուրեր են պտտվում:
Այնպես փախան, որ հետքերն էլ չի երևում: — Այնպես փախան, որ հետքերն էլ չեն երևում:
Պարզ համառոտ նախադասություններն ընդարձակի՛ր:
Ընկերդ վախենո՞ւմ է: Ընկերդ վախենո՞ւմ է տարևերջյան քննություններից:
Հիշեցնե՞մ: Հիշեցնե՞մ, որ վաղը դասերը շուտ ենք վերջացնում:
Պիտի համոզե՞մ: Պիտի համոզե՞մ, որ գաս խաղալու:
Ծառը ծադկե՜լ է: Ծառը ծադկե՜լ է, գարունը եկե՜լ է:
Որդիս պիտի կարողանա: Որդիս պիտի կարողանա սիրել հայրենիքը, հարգել մեծերին:
Հիշի՛ր: Հիշի՛ր չիկարելի դասից ուշանալ:
Վստահի՛ր: Վստահի՛ր քո ծնողներին, նրանք երբեք քեզ չեն խաբի:
Բերե՛ք: Բերե՛ք իմ ծննդյան տորթը
թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի
մուտիտ-խափել կռուտիտ-մի բանի տակից դուրս գալ յադ-հումուր դոստ-մտերիմ ընկեր ոբշի-ընդանուր նատուռի-իրոք կուռաժիտ-սեթևեթել բեսամփթ-ահաոր չուժոյ-ուրիշ մանթո-նեղված լոքշ-ձանձրալի ջոգել-հասկանալ քյասթմ-բարիշել, չուժոյ պախմել-ուրիշի փոխարեն ատնաշենի-հարաբերությոն մայլա,քուչա-բակ կուրսի-տեղյակ ռաստվել-հանդիպել բքել-ծխել
Комментарии
Отправить комментарий