- Դուրսգրի՛ր մեկ հարցական նախադասություն և մեկ կոչական պարունակողնախադասություն:
Տեսնո՞ւմ ես՝ քեզ ինչքան շատ ենք սիրում:
2.Հսկային աստվածաշնչյան ո՞ր կերպարին ես նմանեցնում:
Ես նմանացնում եմ Սամսոմնին, որովհետև նա շատ ուժեղ է և նրա խելքը մազերի մեջ էին:
Ես նմանացնում եմ Սամսոմնին, որովհետև նա շատ ուժեղ է և նրա խելքը մազերի մեջ էին:
- Երեքեղբայրների համար անհավանական ու զարմանալի մի պատիժ մտածիր:
Կապել նրանց տնակի գագաթին և թողնել նրանց այդպես, միքանի շաբաթով: - Քոհիմնավորված կարծիքն արտահայտիր հեքիաթի վերաբերյալ:
Ինձ շատ դուր եկավ հեքիաթը: Նա ուներ շատ խորը իմաստ, որը ոչ բոլոր մարդիք կհասկանան: Ինձ դուր եկան խորամանկ եղբայրները, որովհետև նրանք շատ խորամանկ էին: - Տեքստը փոխադրի ՛ր՝ ուղղակի խոսքերն անուղղակի դարձնելով:
Մի քանի զորապետներ հավաքված գովում էին իրենց ձիերին:
Բոլորին լսելուց հետո մի աղքատ մարդ պատմում է, որ
մի տարի ձիով հասել է Արաքսին.ձին թափ առավ ու թռավ մյուս ափը:
Լսողներն այնքան են բարկանում, որ ուզում են ծեծել խեղճ մարդուն:
Նրանք մեղադրում են, թե ձին կարո՞ղ է Արաքսի նման գետի վրայով թռչել:
Մարդը ասում է, սպասե՛ք, ձին իրենը չէր, իշխանինն էր:
հետ են քաշվում զորապետները, որ հա՜, իշխանի ձին կարող էր:
Բոլորին լսելուց հետո մի աղքատ մարդ պատմում է, որ
մի տարի ձիով հասել է Արաքսին.ձին թափ առավ ու թռավ մյուս ափը:
Լսողներն այնքան են բարկանում, որ ուզում են ծեծել խեղճ մարդուն:
Նրանք մեղադրում են, թե ձին կարո՞ղ է Արաքսի նման գետի վրայով թռչել:
Մարդը ասում է, սպասե՛ք, ձին իրենը չէր, իշխանինն էր:
հետ են քաշվում զորապետները, որ հա՜, իշխանի ձին կարող էր:
- Գրի՛ր երկխոսություն, որ որևէ տեղ լսել ես (կարող ես նաև հորինել):
-Բարև Հայկ, հիշում ես ինձ:
-Այո, հիշում եմ Արսեն:
-Հիշում ես որ մենք նոր ծանոթանալուց միանգամից սկսեցինք կռվել:
-Այո, իսկ դու հիշում ես որ մեր դասարանի Պողոսը տաք շանը ուտելիս կետչուպը թափեց իր համակարգչի վրա և նրա համակարգիչը ել չէր միանում:
-Այո, շատ լավ օրեր էին:
-Ուզում ես գնանք քահյենք:
-Արի
-Հայկ դու կգաս մեր տուն, ես ունեմ շատ հետաքրքիր խաղեր:
-Ոչ չեմ կարող ես գործեր ունեմ:
-Լավ մինչ հանդիպում:
-Հաջողություն
-Պակա
-Հաջող
-լավ
-կհանդիպենք
Комментарии
Отправить комментарий