1. Դուրսգրի՛ր մեկ հարցական  նախադասություն  և մեկ կոչական  պարունակողնախադասություն:
    Տեսնո՞ւմ ես՝ քեզ ինչքան շատ ենք սիրում
2.Հսկային աստվածաշնչյան ո՞ր կերպարին ես նմանեցնում:
Ես նմանացնում եմ Սամսոմնին, որովհետև նա շատ ուժեղ է և նրա խելքը մազերի մեջ էին:
  1. Երեքեղբայրների համար անհավանական ու զարմանալի մի պատիժ մտածիր:
    Կապել նրանց տնակի գագաթին և թողնել նրանց այդպես, միքանի շաբաթով:
  2. Քոհիմնավորված կարծիքն արտահայտիր հեքիաթի վերաբերյալ:
    Ինձ շատ դուր եկավ հեքիաթը: Նա ուներ շատ խորը իմաստ, որը ոչ բոլոր մարդիք կհասկանան: Ինձ դուր եկան խորամանկ եղբայրները, որովհետև նրանք շատ խորամանկ էին:
  3. Տեքստը փոխադրի ՛ր՝  ուղղակի խոսքերն անուղղակի դարձնելով:
                Մի քանի զորապետներ հավաքված գովում էին իրենց ձիերին:
Բոլորին լսելուց հետո մի աղքատ մարդ պատմում է, որ
մի տարի ձիով հասել է Արաքսին.ձին թափ առավ ու թռավ մյուս ափը:
Լսողներն այնքան են բարկանում, որ ուզում են ծեծել խեղճ մարդուն:
Նրանք մեղադրում են,  թե ձին կարո՞ղ է Արաքսի նման գետի վրայով թռչել:
Մարդը ասում է, սպասե՛ք, ձին իրենը չէր, իշխանինն էր:
հետ են քաշվում զորապետները, որ հա՜, իշխանի ձին կարող էր:

  1. Գրի՛ր երկխոսություն, որ որևէ տեղ լսել ես (կարող ես նաև հորինել):
    -Բարև Հայկ, հիշում ես ինձ:
    -Այո, հիշում եմ Արսեն:
    -Հիշում ես որ մենք նոր ծանոթանալուց միանգամից սկսեցինք կռվել:
    -Այո, իսկ դու հիշում ես որ մեր դասարանի Պողոսը տաք շանը ուտելիս կետչուպը թափեց իր համակարգչի վրա և նրա համակարգիչը ել չէր միանում:
    -Այո, շատ լավ օրեր էին:
    -Ուզում ես գնանք քահյենք:
    -Արի
    -Հայկ դու կգաս մեր տուն, ես ունեմ շատ հետաքրքիր խաղեր:
    -Ոչ չեմ կարող ես գործեր ունեմ:
    -Լավ մինչ հանդիպում:
    -Հաջողություն
    -Պակա
    -Հաջող
    -լավ
    -կհանդիպենք

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"