1. Կետերիփոխարեն կոչականներ գրի՛ր:
                Գետաձի’, դինոզավրերն ինչո՞ւ են ոչնչացել:
Կրիա’, դու քայլող մեքենա տեսե՞լ ես:
Նա իսկապե՞ս իր բնակարանը գազանանոցի է վերածել, կապի’կ:
Մարդն ինչքա՞ն ժամանակ կարող է դիմանալ առանց խմելու, ու’ղտ:
Գիտե՞ս, եղբայ’ր, ռոբոտներին էլ է օդ պետք:
Ի՜նչ ասես չես մտածի, նապաստա’կ հիմա էլ որոշել ես նոր տեսակի ծաղի՞կ աճեցնել:
  1. Ա  և Բ խմբերի  նախադասություններում  ընդգծված կոչականները  համեմատի՛ր  և տարբերությունների մասին գրի՛ր:
                Ա. Եղբա՛յր, էսպես էլ բա՞ն կլինի: Միայն կոչականով է
Բ. Ա՛յ եղբայր, էսպես էլ բա՞ն կլինի: լրացումով է:
Ա. Եվ դու խուսափո՞ւմ ես հարցի պատասխանը փնտրելուց, փիլիսոփա՛: Միայն կոչական է
Բ. Եվ դու խուսափո՞ւմ ես հարցի պատասխանը փնտրելուց, իմսքատո՛ւն                 փիլիսոփա: Լրացումով է
Ա. Լավ կլիներ, չէ՞, որ փչովի մեքենա ունենայինք, գյուտարա՛ր, ավտոտնակ էլ    պետք չէր լինի: Միայն կոչականով է
Բ. Լավ կլիներ, չէ՞, որ փչովի մեքենա ունենայինք, պարո՛ն գյուտարար,    ավտոտնակ էլ պետք չէր լինի: Լրացումով է
  1. Նախադասություններնավարտի՛ր: Գտի՛ր ստացված նախադասությունների արտահայտածմտքերի տարբերության պատճառը:
                Նա ամեն առավոտ վազում է, որ հանկարծ չչաղանա:
Նա ամեն առավոտ վազում է, որպեսզի մնա սպոռտային վիճակում:
Նա ամեն առավոտ վազում է, չնայած որ նա նիհար է:
Նա ամեն առավոտ վազում է, իսկ ես նրա հետտ:
Նա ամեն առավոտ չի վազում, այլ քայլում է:
  1. Նախադասություններըտրված բառերով միացրո՛ւ և ստացի՛ր բարդ նախադասություններ:
ա) Այնքան … որ, բ) և:
Թագավորի ձայնը նվազում է: Պալատականները նրան չեն կարողանում լսել:
  1. Նորնախադասություններ ստացի՛ր՝ տրված բարդ նախադասության ընդգծված մասըհանելով: Ինչպիսի՞ նախադասություններ ստացվեցին:
                Մարդը վաղուց երազում է ստանալ մի դեղ, որը կպայքարի ցանկացած    հիվանդության դեմ:
Հեքիաթներում հանդիպե՞լ ես կախարդական ջրի, որը մահացողներին փրկում   ուառողջացնում է:
Այսօրվա Երկիրը շատ է տարբերվում նրանից, որը մարդկությունն իր կյանքի       արշալույսին է տեսել:
Մարդիկ ավերում են Երկիրը՝ առանց մտածելու սերունդների մասին, որոնք        գալու են իրենցից հետո:
Պատմության դասագրքերում ոչինչ չկա ամբողջ աշխարհն ընդգրկած այն             պատերազմի մասին, որ մարդիկ վարում են բնության դեմ:
  1. Աև Բ տեքստերը համեմատի՛ր և դրանց տարբերությունը գտի՛ր:

                Ա. Քամին մարագի շուրջը պտտվեց, մտնելու ճեղք չգտավ ու ասաց.
— Մարա՛գ, դուռդ բա՛ց արա, քեզ հարդ եմ բերել:
Մարագը պատասխանեց.
— Դու իմ ունեցած հարդը մի՛ տանիր, քո բերածն ինձ հարկավոր չէ:
Բ. Քամին մարագի շուրջը պտտվեց, մտնելու ճեղք չգտավ ումարագին ասաց, որդուռը բաց անի, որովհետև ինքը նրան հարդ է բերել: Մարագը պատասխանեց, որ քամին թողիր ունեցած հարդը չտանի, իրեն նրա բերածը հարկավոր չէ:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"