Դերանուն

 Կետերի փոխարեն գրել հարցահարաբերական դերանուններ:

1. Հիմա ենք հասկանում, թե որքան անտարբեր ենք եղել այդ մարդու հանդեպ:

2. Քանի ձեռքով են կառուցվել այս շենքերն ու փողոցները:

3. Զարմանքով նայում ես շուրջդ ու մտածում, թե ինչու՞ է կյանքն այսպիսին դարձել:

4. Միայն նա կասի` ինչ է կատարվել այստեղ:

5. Նա կասի, թե մեր քաղաքում ինչպես հայտնվեցին այդ փոխադրամիջոցները:

6. Սա մի անգնահատելի գանձ է, որ Դուք պարգևեցիք ինձ:


Կետերի փոխարեն գրել ժխտական դերանուններ:

1. ոչ ոք չնկատեց, թե բժիշկը երբ դուրս եկավ հիվանդասենյակից:

2. Երկար ժամանակ նրանցից ոչ մեկը չէր համարձակվում խոսել:

3. Գույների այս համադրությունից էլ ոչինչ չստացվեց:

4. Արտասվող ապակիների միջից ոչ մի բան չէր երևում:

5. Թանգարանի դահլիճներում գրեթե ոչ ոք չէր փոխվել, ցուցանմուշ կարծես չէր տեղաշարժվել, գողության մասին ոչ ոք չէր կասկածում, աշխատակիցներից մտքով նման բան չէր էլ անցնի:


Նշիր դերանվանական սխալ ձևերը և ուղղիր դրանք:

մեր համար, իր հետ, մեզ պես, ձեր նման, իր փոխարեն, քո մոտից, ինձ պես, ձեզ հետ, քեզ նման, ինձ մոտ, քեզ նման, ինձ վրա, իմ մոտով, ձեզ մոտ, ինձ համար

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"