Հայոց լեզու
Առաջադրանք 2․
- Լրացրու բաց թողած տառերը և կետադրիր։
- Մեկնաբանիր կետադրությունդ։
- Որոշիր, թե բարձրաքանդակ, բանաստեղծական, մտնեի բառերը քանի բաց և քանի փակ վանկ ունեն։
բար-ձըրա-քան-դակ 3 փակ, 1 բաց
բա-նա-ստեղ-ծա-կան 2 փակ 3 բաց
մը-տնե-ի 3 բաց - Որոշիր, թե երեք, արևոտ, ողորմելի, նստած բառերը քանի տառ և քանի հնչյուն ունեն։
երեք-5 հնչյուն, 4 տար
արևոտ- 7հնչյուն, 5 տառ
ողորմելի-9 հնչյուն, 8 տառ
նստած-6 հնչյուն, 5 տառ - Տեքստից գտիր մեկական ու, ի, ը ձայնավորների և յա երկհնչյունի հնչյունափոխությամբ բառ։
գարուն, թվականին - Տեքստից գտիր անհարթ, խժռել, որմնասյուն, տաղանդ, մտածել բառերի հոմանիշները։
անհարթ-անհավասար
խժռել-ուտել
որմնասյուն-վանդակորմ
տաղանդ-ընդունակություն
մտածել-խորհել - Գտիր մեկական ա և ո ներքին հոլովումների ենթարկվող բառ։
պատմության - Տեքստից գտիր կապերը։
- Ի՞նչ խոսքի մաս են հանկարծ, արդեն, այլևս բառերը։ Նշիր նաև տեսակը։
հանկարծ, արդեն ,այլևս-ժամանակի մակբայ - Դուրս գրիր բաղադրյալ ստորոգյալները։
Տեքստ
Երեք հարյուր հիսունվեց թվականին, գարնանային արևոտ մի օր Եփեսոսի խորդուբորդ փողոցներում հանկարծ լսվեցին սրտապատառ բացականչություններ․Օգնեցե՛ք ժողովուրդ՝ Արտեմիսի տաճարն այրվում է։
Իրոք ,կրակն արդեն լափել էր՝ բարձրաքանդակ մույթերը ,ժանեկազարդ խոյակները, մարդկային քանքարի ստեղծած հրաշալիքը փրկել ,այլևս անհնար էր։
Այդ ժամանակ Եփեսոսում ապրում էր անօրեն ու ողորմելի մի մարդուկ ՝Հերոստրատ անունով։ Սա ոչ մի լուրջ գործով չէր զբաղվում վատնում էր հորից մնացած ունեցվածքը և ամբողջ օրը նստած անգործությունից հորանջում ու ձանձրանում էր։ Նա սակայն փառատենչ էր ու սնապարծ։ Բնությունն ինձ չի շնորհել ո՛չ փիլիսոփայական խորաթափանցություն, ո՛չ բանաստեղծական քանքար ,ո՛չ զորավարի ձիրք որոնցով մտնեի պատմության մեջ։ Իսկ ես անմահություն եմ տենչում, ուզում եմ մնալ պատմության էջերում և սերունդների շուրթերին խորհում էր այդ սինլքորը։
Մույթ-հենարան
ձիրք-տաղանդ
խոյակ-սյունագլուխ
սինլքոր-տականք
քանքար-տաղանձ
Комментарии
Отправить комментарий