Մայրենի
Անծանոթ բառերը դուրս գրի՛ր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:
անտերունչ-անտեր
բյուրազան-Բազմատեսակ
հոգեվարք-Մահվան տագնապ
ապառաժ-ժայռ, քարաժայռ
ծածուկ -Գաղտնի, թաքուն
անգութ-Անխիղճ
Նկարագրի՛ր այն աշխարհը, որի մասին պատմվում է:
Այնտեղ ծաղիկներ կային, չքնաղ ու բյուրազան ծաղիկներ՝թիթեռների պես փռված ու թրթռուն՝ժայռերի ու դաշտերի վրա, և նրանցանուշ հոտով լցվել էին այդաշխարհի սարերն ու ձորերը: Այնտեղ աղբյուրներ կային, պայծառու կարկաչուն աղբյուրներ՝մանուկների պես, որ թռչկոտում էինքարից քար՝ ծաղիկները համբուրելով:
Բացատրի՛ր փոխաբերությունները. Ա. Նա մեծացավ բոլորի աչքի առաջ անտես ու անհայտ- Նա մեծացավ մարդկանց մեջ , բայց ոչոք նրան ուշադրություն չէր դարձնում Բ. Բոլորից ծածուկ՝ իր մատներով շոշափում ու զննում էր մարդկանց սրտերը և տեսնում էր, որ քարից էին այդ սրտերը, քար ու ապառաժից- Նա զգում էր և տեսնում էր
Բնութագրի՛ր տղային:
Նա շատ բարի և խելացի տղա էր:
Ո՞րն է այս ստեղծագործության ասելիքը: Պատասխանդ ապացուցի՛ր ստեղծագործությունից դուրս գրած հատվածներով:
Սերը հաղթեց չարին
— Ինձ այնպիսի մի հնար տուր, որ մարդու կրծքի տակ քարը իսկական սիրտ դարձնեմ:
— Դու սեր ես ուզում, հրաշալի տղա
Ստեղծագործության մեջ ի՞նչ հակադրություններ կան:
նա մեծացավ բոլորի աչքի առջև՝ անտես ու անհայտ
Ամեն միսիրտ խայթվում էր իր անգթությամբ և բռնկվում էր ծովի չափ սիրով
այդ օրվանիցսերը վշտի հետ անբաժան բույն դրեց մարդկանց սրտերի մեջ
թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի
մուտիտ-խափել կռուտիտ-մի բանի տակից դուրս գալ յադ-հումուր դոստ-մտերիմ ընկեր ոբշի-ընդանուր նատուռի-իրոք կուռաժիտ-սեթևեթել բեսամփթ-ահաոր չուժոյ-ուրիշ մանթո-նեղված լոքշ-ձանձրալի ջոգել-հասկանալ քյասթմ-բարիշել, չուժոյ պախմել-ուրիշի փոխարեն ատնաշենի-հարաբերությոն մայլա,քուչա-բակ կուրսի-տեղյակ ռաստվել-հանդիպել բքել-ծխել
Комментарии
Отправить комментарий