Մայրենի

Տրված բառերը տեղադրի՛ր կետերի փոխարեն՝ համապատասխանեցնելով նախադասություններին:

Տաղտկալի,խաբելարտասուք,կարկառել,խարխափելխախտելհռետոր:
Ոչ մի նոր բան չկաայստեղ միշտ նույն տաղտալի ֆիլմերն ու նկարները կտեսնես:
... այնպիսի մի ելույթ ունեցավկարծես ամբողջ կյանքում այդ մասին էր մտածել:
 Մթության մեջ ... տագնապած ու անհույս փնտրում էր ճանապարհը:
Ինչո՞ւ ես երդվումոր հետո էլ ստիպված ես լինում երդումդ... ինքդ քեզ:
...հոսում էր աչքերիցբայց  էլի կատակում էր ու փորձում ժպտալ:
Ձեռքերը ... դեպի երկինք  ու ինչ-որ բան էր մրմնջուն:

2.  Բաց թողնված տառերը լրացրո՛ւ:

Ջորդանո Բրունոն ամբո.ջ ութ տարի բան.ում մնացՍուրհայրերը սպասում էինոր  նա կ.նկճվիՆա խոստովանում էրոր ինքը մե.ք է գործել եկեղեցու դեմբայց պնդում էրոր իր ուսմունքը ճշմարտա.ի է ու ամբո.ջականՄտածելու համար նրան ին.սուն օր ժամանակ տվեցին և օրը երկու ամգամ՝ կես.րին ու կեսգիշերին,աստվածաբա.եր էին ուղարկում նրա խու.ըԲայց նա ոչինչ չէր խնդրումԵրբ կարդինալի պալատումկար.ում էին դատավ.իռընա ասաց. «Դուք ավելի մեծ երկ.ղով եք հայտնում ինձ դատավ.իռըքան ես լսում եմ»:

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"