Հայոց Լեզու

Տնային աշխատանք
1. Տրված գոյականները դարձրո´ւ հոգնակի և բացատրի´ր օրինաչափությունները:
ԱՁև-ձևեր
 արտ-արտեր
 հարց-հարցեր
 սարք-սարքեր
 զենք-զենքեր
 դեզ-դդեզեր
 օր-օրեր
ԲԵրկիր-երրկրներ
 տարի-տարիներ
 գնացք-գնացքներ
 նվեր-նվերներ
 վայրկյան-վարկյաններ
 ուղևոր-ողեվորներ
ԳԹոռ-թոռներ
 դուռ-դռներ
 մուկ-մկներ
 ձուկ-ձկներ
 լեռ-լեռներ
 բեռ-բեռներ
Դ.  Աստղ-աստղներ
 արկղ-արկղեր
 վագր-վագռեր
 անգղ-անգղեր
 սանր-սանրեր

բոլորն միավանկ բառերը ստանում են եր մանիկը 
բազմավանկ գոյականները ստանում են ներ մասնիկը

2.Երկու խմբի գոյականների հոգնակին կազմի´ր և օրինաչափությունը բացահայտի´ր:
Օրինակ`
 Դասագիրքդասագրքերվիպագիրվիպագիրներ:

Ա.Դասագիրք-դասագրքեր
 հեռագիր-հեռագրեր
արոտավայր-արոտավայրեր
լրագիր-լրագրեր
 ծառաբուն-ծառաբներ մրգաջուր-մրգաջրերմրջնաբույն-մրջնաբներ ծաղկեփունջ-ծաղկեփնջեր
միջնապատ-միջնպատեր
Բ.Վիպագիր-վիպագրեր
մեծատուն-մեծատներ
 զինակիր-զինակիրներ
 ժամացույց-ժամացույցներ
 կողմնացույց-կողմնացույցներ
 երգահան-երգահաններ
 քարահատ-քարհատներ
 պատմագիր-պատմագրեր
 քանդկագործ-քանդակագործներ

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"