Տնային աշխատանք
1. Հիմնավորի՛ր տրված մտքերից մեկը՝
Մարդկությանն անհրաժեշտ է ժամանակի մեքենան:Չի կարելիոր մարդիկ ժամանակի մեքենա ունենա:

1)ես կարծում եմ,որ մարդկությանն անհրաժեշտ է ժամանակի մեքենա` դրանով կարող ես տեսնել քո մահացած բարեկամներին, կարող ես ժամանակը ետ տալ և ուղղել քո բոլոր այն սխալները, որոնք կատարել ես, կամ էլ կատարում ես ներկայում։ Ճամփորդելով անցյալ, կնկատես բաներ, որոնք չես նկատել և վրիպել 



2. Պատմությունը  շարունակի՛ր :
Տիեզերենավի բոլոր ուղևորներն արդեն տեղերում էինշարժասանդուղքը հեռացելդուռն ամուր փակվել էրև ուղեկցորդուհին թռիչքի մասին էր հայտարարումԲայց դեռ վախենում էիոր հանկարծ կզղջան մեզ այդ վտանգավոր թռիչքին թողնելու համարկիջեցնենև մեր բոլոր ջանքերն ապարդյուն կանցնենԲայց հանկարծ մի ահավոր աղմուկ սկսվեցնավը ցնցվեց ու թափով պոկվեց տեղից:Մխրճվում ենք երկնքի մեջ։  Սենք դեպի աստղերը: Սկզբում մեզ համար շատ դժվար էր, քանի որ,տիեզերանավը հաղթում որ երկրի ձգողական ուժը։ Հետո տիեզերանավի փոքրիկ պատուհանից երկնքի կապույտ շղարշի ներքո ադամանդի պես պսպղացող աստղերը,որոնց ինչհքան մոտենում ենք այնքան դառնում է քարե ասունքներ։Ավելի եւ ավելի բարձրացանք և ահա լուսինը , իմ կարծիքով այս ավելի գեղեցիկ է քան երկինքը ձախ կողմում գտնվում է մոլորակը `Մարսը ,ամեն ինչ շատ տարբեր էր և հետաքրքիր ,
Լավներ մեր ճամբորդությունը դեպի տիեզերգ,
Սակայն ես հասկացա, որ , երկնային մարմինները ավելի գեղեցիկ են դիտվում մեր երկրից։

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

թարգմանույթյուն ժարգոնային բառերի

Իմ անոնը Արամ է /Վերլուծություն/

Սասունցի Դավիթը "Քաջի մահը և կույրունը"