Հայոց լեզու
171.Յուրաքանչյուր շարքից մեկական բաղադրիչ վերցնելով` բաղադրյալ դերանուններ կազմի՛ր:
Ա. Այս, այդ, այն, նույն, որ, քանի, ինչ, ոչ:
այսինչ, այդքան, այտեղ, նույնտեղ, որքան, քանիերորդ, ինչպիսի ոչինչ
Բ. Ինչ, տեղ, պես, քան, պիսի, երորդ:
ինչ-ինչ, տեղ-տեղ, պես,պես, որքան, նույպիսի, տասներորդ
172.Տրված դերանուններով բառեր կազմի՛ր:
Ես, ինքը (իր կամ յուր), այս, նույն, այլ, ամեն:
Եսասեր, ինքնահավան, յուրաքանչյուր, այստեղ, նույնպես, այլազան, ամենևին
173.Տրված որոշյալ դերանուններով նախադասություններ կազմի՛ր:
Բոլոր մարդիկ սոված մնացին։
Բոլորը քնեցին։
ամբողջ խնձորը թափվեց գետնին։
ամբողջը տարանք տուն։
ամեն ինչ պրծավ։
յուրաքանչյուր մարդ իր կարծիքը արտահայտելու իրավունք ունի։
ամեն մի կենդանի ապրելու հնարավորություն ունի։
174.Տրված ժխտական և անորոշ դերանուններով նախադասություններ կազմի՛ր:
Ինչ-որ մեկը մեր տաան դռան մոտ կանգնած է։
մի քանի օր հետո իմ ծնունդն է։
ուրիշ մարդ չէր կարողանա անել այնպես ինչպես կատարեցի ես։
ոչ մի ուտելիք չի անցնի մայրիկի սարգածին։
ոչ ոք դասը չէ սովորել
ոչինչ չի փոխվել։
175.Փակագծում տրված գոյականներն ու բայերը համաձայնեցրո՛ւ ընդգծված դերանունների հետ:
ճապոնացի երկարակյաց ձկնորսն ասում էր, որ իր ամբողջ սնունդը եղել է ծովակաղամբն ու հում ձուկը: Նա ամբողջ գյուղին խորհուրդ էր տալիս նույն ձևով սնվել:
Իր կյանքի բոլոր տարիները անցկացրել է նույն գյուղում:
Քնելու ընդունակությունը կորցրած երեխային քննելով`բոլոր բժիշկները ասում են, թե դա բացառիկ ու անհավանական դեպք է:
Քնաբեր դեղերից ոչ մեկը չազդեց:
Քառասուն տարի է, որ իր բոլոր գիշերները նվիրում է իր անձի զարգացմանը:
Ամբողջ գիշերը կարդում է, գրում ու նկարում:
Այդ օրը ոչ մի վթար չի գրանցվել:
Նոր մեքենան առայժմ ոչ մի հաջողություն չունի:
Ամբողջ արձակուրդը նվիրեց երեխայի ասած մեքենան գտնելուն
Комментарии
Отправить комментарий